Change.

Uhh! Pagājis krietns laiciņš, kad pēdējo reizi šeit rakstīju. Domu ir bijis pārāk daudz, lai tās sakopotu vienā mazā “kastītē”.

Šodien skatījos bildes no vasaras. [Pa to laiku, kamēr man vajadzēja mācīties aldahīdu formulas]

Es sapratu, ka man tiešām ir daudz bilžu. Ļoti daudz. Tas tā.

Un tagad es tikai tā ievēroju, ka man sanāk. Bilde man izsaka daudz vairāk nekā vesels romāns par vienu nelaimīgu mīlas stāstu, par kuru sabiedrība jūsmo pilnā sparā. Bilde – tas ir mans romāns.

Pēdējā laikā esmu sākusi saprast daudz ko, vai arī tieši otrādi – neko. Vēl joprojām nesaprotu, kā es trīs gadus varēju iztikt bez fiziskām aktivitātēm un zirgiem. To laikam nekad nesapratīšu. Vēl nekad nesapratīšu arī pretējā dzimuma pārstāvjus. Labāk arī laikam

nesaprast.

Jau kuro reizi nāku pie atziņas, ka liktenis ir baigais maita. Šoreiz viņš ir bijis īpaši riebīgs vai vienkārši aizkavējies pa kād
Tik daudz haotisku domu, nav kam padalīties, nav kas uzklausa. u gadu. Tagad domāju, diez kā būtu, ja pirms gada būtu mainījies sīkums. To laikam man nezināt.

Laiks “Meistaram un Margaritai”

 

MEOW.

~ by maira. on 07/12/2011.

Leave a Reply

 
